top of page

TRABALHOS

Illustrated Setting

Inspired by the woodcuts of J.Borges and the northeast of Brazil, I created these illustrated scenarios to envelop the collab campaign between C&A and Julliete conceived by the Grevilea agency.
 

Inspirado nas xilogravuras de J.Borges e do nordeste, criei estes cenários ilustrados para envelopar a campanha da collab entre C&A e Julliete concebida pela agência Grevilea.

portifolio_JULIETTE_10.jpg

Juliana Linhares
Nordest Ficção
Vinyl Cover

 

O projeto gráfico do primeiro trabalho solo da cantora Juliana Linhares foi criado respeitando a imersão da artísta na empreitada contra o comodismo conceitual do que é o nordeste/nordestino.

 

The graphic project for the first solo work by singer Juliana Linhares was created respecting the immersion of the artist in the undertaking against the conceptual indulgence of what is the Northeast of Brazil and it’s locals.

capa_NORDESTEFICCAO_SEMLOGO.jpg

Clinique
Smart Sérum
BRAZIL

When we received the briefing for the New Smart Clinical Anti-Aging Serum campaign, we were faced with the ever-present complexity of bringing the brand's message to the Brazilian public, always clear, while maintaining the essence of the product. Outside, the campaign brings a more technological footprint in terms of image and assets, which also corresponds to the innovative differentials of the product. However, we understand that to get the target audience defined and bring awareness to the brand in Brazil, we would need to play with more abstract scenarios and scenes, in addition to bringing a familiar face.

Quando recebemos o briefing da campanha do Novo Sérum Anti-idade Smart Clinical, nos deparamos com a complexidade, sempre presente, de trazer para o público brasileiro a mensagem da marca, sempre claro, mantendo a essência do produto. Lá fora a campanha traz uma pegad mais tecnológica em termos de imagem e asstes, o que corresponde também aos diferenciaiss inovadores do produto. Porém,  entendemos que para pegar o público alvo definido e trazer awareness para a marca no Brasil, precisaríamos brincar com cenários e cenas mais abstrata, além de trazer um rosto familiar. 

CliniqueSmart11331 02.jpg

Estee Lauder
Double Wear Foundation
Launch Campaign
BRAZIL

Launch campaign for Estée Lauder's new long-wear foundation. This is the second national campaign of the brand where we brought actress Giovanna Antonelli as an ambassador + two beautiful influencers, Reis Rodrigues and Lorrayne Mavromatis. Strengthening the product's claiim that has 60 different shades for all skins.

Campanha de lançamento da nova base de longa duração da Estée Lauder. Esta é a segunda campanha nacional da marca onde trouxemos como embaixadora a atriz Giovanna Antonelli + duas influencers lindas, Reis Rodrigues e Lorrayne Mavromatis. Reforçando o claiim do produto que possui 60 tons diferentes para todas as peles.

Coordenei como Diretora de Criação a concepçã, direção e desdobramento de peças.

DW13390 02.jpg
bottom of page